tisdag 15 februari 2011

Håll tummarna för mig!


Jag VET, det känns ju helt stört att jag blir så uppslukad av de här testprodukterna som jag skriver om hela tiden, men det skulle ju vara så himla kul att få testa något nytt och dessutom dela med sig av sina åsikter både till företaget och till er som följer min blogg...
Och alldeles nyss när jag kollade av min mail hade jag fått det här meddelandet:

"Hej där!
Du är nominerad bland 6000 andra personer till att bli testpilot på Dr Oetkers stenugnsbakade pizza Tradizionale. Vi önskar ha ditt svar snarast möjligt så att vi slutgiltigt kan välja ut 3000 testpiloter bland de nominerade som bekräftat sitt intresse. Detta blir klart nu på fredag den 18 februari; vi ser fram emot det stora testet."

Och självklart har jag redan skickat iväg min bekräftelse... ;-)

1 kommentar:

Victoria sa...

Jag fick samma mail som du för jag har oxå anmält mig, men eftersom jag inte bloggar så bekräftade inte jag. Så nu är din chans att få bli testpilot större!! :o)
Lycka till!
Kram Victoria