måndag 14 februari 2011

Fortfarande vaken...

Bestämde mig lite hastigt och lustigt för att låta Alva vara hemma med mig imorgon; visserligen älskar hon sitt dagis, men jag känner att det dels skulle vara skönt med sovmorgon och dels är det så omständigt att ta sig till dagis utan bil (M:s tågkort gick ut idag, och med tanke på att det är hans sista dag i Jönköping imorgon så är det ju ingen ide att köpa ett nytt, utan han tar bilen)...

Dessutom så ska jag till MVC kl 13.30 imorgon också, så då får jag GÅ till bussen, GÅ från bussen till dagis, GÅ från dagis till bussen, GÅ hem, GÅ till MVC, GÅ hem från MVC, GÅ till bussen, GÅ från bussen till dagis, GÅ från dagis till bussen och sen GÅ hem... Näe, det funkar inte med min stora mage!

Usch, jag känner att jag börjar få lite ont i halsen också - jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu! Hoppas att det går över tills imorgon...

NU ska jag sova - godnatt!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: