söndag 20 februari 2011

Nervös...

Glöm det där om att allt känns lugnt och att läget är under kontroll - jag är toknervös inför imorgon!!!
Nu har M precis bäddat rent i min säng och jag har dubbelduschat med antibakteriell gel, väskan är packad, klockan är ställd på 06.00 och jag ska FÖRSÖKA att sova...
Förut fick jag värsta brytet och grät som ett litet barn; faan, det är ju en ganska stor bukoperation - tänk om det händer något!?! Tänk om jag dör...

Nää usch, jag vill inte tänka på det mer!
Jag vill i alla fall passa på att tacka för alla lyckönskningar som jag har fått både här och på Facebook - jag uppskattar VERKLIGEN ert stöd och att ni tänker på mig!!!

Och händer det mig något imorgon - M och Alva...jag älskar er mest av allt på denna jord!!!
(Liiite dramatisk får man faktiskt lov att vara inför en operation ;-)

Godnatt, mina fina läsare!

2 kommentarer:

Victoria sa...

Stort lycka till, till er idag! Jag tänker på er och håller tummarna för att allt ska gå bra!!!
Kram Victoria

Anonym sa...

Jag tänkte på dig imorse när jag gick förbi eran lgh. Vi tänker på dig och hoppas att det har gått fint och lugnt till. Kramlalas!