måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag


Idag har jag suttit och pysslat och skrivit i Alvas "Mina första år"-bok hela dagen, så jag har varit helt uppslukad av det och därför försummat bloggen :-(
Men å andra sidan har jag inte så jättemycket att skriva om - än... Lite senare sen kommer bilder på våran goda mat som jag ska tillaga tills M kommer hem (potatisgratäng och vegetarisk schnitzel) samt varsin Alla hjärtans dag-bakelse till efterrätt!
Och så har jag köpt en liten present till Alva och en till M... Och Alva har köpt en liten blomma till sin älskade pappa också...
På tal om presenter så är jag tveksam till att jag kommer att få något idag - M jobbar i Jönköping och kommer inte hem förrän kl 18.30 och vad jag vet så har han inte varit och handlat något i veckan... Vi har ju visserligen en blomsteraffär på vägen hem från tågstationen, men nej, jag tror inte att jag får något idag... Vi får väl se!

Jag återkommer!

Inga kommentarer: