söndag 6 februari 2011

Schlager-chips

Jag är ju som ni vet fruktansvärt nördig när det gäller att prova på nya smaker på allt möjligt onyttigt som lanseras med jämna mellanrum, och igår var det de här nachos-chipsen som vi smaskade i oss framför Melodifestivalen - Sourcream&Jalapéno och SweetChili.

Omdöme: sådär!

Först tänkte jag bara köpa den rosa påsen för den verkade godast, men så här med facit i hand så föredrog både jag och M den andra... Sourcream&Jalapéno var liiite för sur i smaken - vi trodde nästan att det var lime i kryddningen, men det var det inte...

Så slutsatsen blir att det var väldigt spännande att provsmaka något nytt, men i fortsättningen blir det de "vanliga" salta nachos-chipsen som vi köper hem!

Däremot så har jag ytterligare en ny chipspåse i skafferiet som jag ska provsmaka någon gång, men bild och info kommer senare...alltså senare i veckan - ikväll blir det inga chips; jag är fortfarande mätt efter hamburgaren!

Inga kommentarer: