söndag 20 februari 2011

Premiär: BIG BROTHER

Ikväll kl 21.00 börjar Big Brother och jag hoppas verkligen att vi har kanal 11 nu - jag har ju inte kontrollerat det än! Jag kommer ju i och för sig att missa hela veckans program när jag ligger på sjukhus...eller förresten, visas det bara på söndagar? Hmm, jag är nog inte så påläst som jag borde vara... Men jag hoppas som sagt att jag kan se premiärprogrammet om två och en halv timme i alla fall!

Förut köpte jag en ny svart mysdress till mig själv!
Jag kollade både på KappAhl, Lindex, H&M och GinaTricot utan att hitta någon som var 100% okej och dessutom så kostade byxorna och tröjan 199:-/styck på alla ställen :-(
Men så sprang jag in lite snabbt på Cassel's, och så hade de jättefina plyschdressar för 199:50 kronor.
Vilket kap!

Inga kommentarer: