fredag 18 februari 2011

Det spökar här...

Åh, jag glömde ju att berätta vad som hände inatt... Jag sov ju som sagt urdåligt hela natten men måste i alla fall ha slumrat till, för klockan 05.00 vaknade jag av att teven sattes på! Jag kollade i Alvas säng om hon hade vaknat och gått upp, för hon kan ju sätta på teven själv, men hon stensov...
När jag berättade det för M förut så sa han direkt: "Det är mor din som är här", och det var EXAKT det jag kände inatt också..

Antingen har vi kommit åt någon timer på någon av tv-dosorna (vilket aldrig har hänt tidigare under våra tio år tillsammans) eller så var det nog mamma som berättade att hon är med oss; jag väljer att tro på det sistnämnda ;-)

1 kommentar:

Helen sa...

åh läskigt.. fast ändå fint om det är din mamma som vill säga hej... kram kram