måndag 14 februari 2011

Skratta eller gråta?

Förut ringde det på dörren och så stod världens finaste Camilla där utanför med 2 chokladkakor och ett urgulligt Alla hjärtans dag-kort... Först blev jag så himla glad av själva grejen och sen blev jag så rörd att jag höll på att börja lipa... Hon vet ju att jag älskar att testa nya saker, så hon hade köpt med sig nya Marabou Mango till mig plus en Marabou apelsinkrokant (min favorit!) ifall jag inte tyckte om den andra ;-)
Och så det fina kortet...
Shit, du ska bara veta hur mycket DU betyder för mig, vännen!

Och för att raskt gå över till min über-romantiske pojkvän så ringde han för ca 20 minuter sedan och frågade om det var okej att han gick på Skövde Fotoklubbs månadsmöte ikväll och lärde dem att redigera litegrann (!) eller nåt liknande... Jag sa att han fick göra som han ville, men att det ju faktiskt är Alla hjärtans dag idag och att jag höll på med en överraskningsmiddag - tror ni att han skämdes då!?!
Alltså, han kanske inte har världens bästa minne eller är bäst på att vara romantisk, men han är ju inte ond/elak/dum/okänslig/hopplös...han bad tusen gånger om ursäkt och bad mig även att glömma bort att han ens hade frågat! Och nu är det redan glömt ;-)

Happy Valentine's Day!!!

Inga kommentarer: