måndag 14 februari 2011

Godnatt!

Det blev en bra dag till slut i alla fall - här är en bild på mig när jag satt i bilen och värmde mig en stund medan M och Alva susade nerför pulkabackarna...
När vi (hmm, DE...) hade åkt klart satte vi oss i bilen och styrde vidare mot Hjo och Hem&Hobby; p g a riktigt usel ekonomi den här månaden köpte jag bara lite servetter och några vykort (och det var dessutom M som betalade!), och sen åt vi på Sibylla.
Efter det åkte vi hem till brorsan en sväng så att M kunde hjälpa honom med nån grej på datorn, och när vi kom hem städade M hela lägenheten (dammsög och torkade golv) medan jag rotade fram gamla dagböcker och fotoalbum i källaren - jag ska ju börja fylla i Alvas och bäbisens "Mina första år"-böcker i veckan...

Imorgon är det dagis som gäller för Alvas del... Och det är ju för sjutton gubbar Alla Hjärtans Dag också - hmm, undrar vad jag ska köpa till M!?! Och undrar om jag själv får någonting?

Inga kommentarer: