lördag 12 februari 2011

Kvällens outfit

Mina nya svarta mammabyxor, svart tunika och mitt nya fina armband...
Tänk att om 1 vecka och 2 dagar är min "lilla" mage borta - åh, vad jag kommer att sakna den... Samtidigt är jag jättenyfiken på bäbisen i magen - vem är du?

För tillfället sitter vi hemma hos M:s mamma, och snart är det dags att åka hem. Alva har somnat på en madrass på golvet...
Och angående presenten så blev det en 42 tums platt-tv (!) från M och hans syskon... Själv köpte jag ett jättefint halsband med matchande örhängen från KappAhl till henne.
GRATTIS M-L PÅ 60-ÅRSDAGEN!!!

Och kalaset hos Hilda var jättemysigt! Hon dukade upp med världens buffé från Mattias catering och golfrestaurang; pastasallad, räkröra, sallad, kycklingspett, grillade tomathalvor, fläskfilé, ananas- och melonskivor, bröd och smör... Och till efterrätt fick vi en jättegod tårta från Café 46 i Skultorp.
Av oss fick hon parfymen Radiance av Britney Spears och en blomma i present...
TACK HILDA för ett jättefint kalas!!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag tror du har TVÅ där inne! En har valt att ligga och lura bakom den andre.. ;)

Lycka till nu!

Sabinas mammis sa...

och här skulle det vara "Sabinas mammis" ovanför... ;)

Helen sa...

Fin du är å härligt stor mage:-)
Skulle vi kunna höras nåt på msn i morrn kanske så kan vi prata lite om planerat snitt om du vill... Vet ju attdu ville veta lite förr å har lite dåligt samvete för det... Jag loggar in vid 10 å ser om du är på annars kilar jag senare på dagen :-) kram å go natt