måndag 28 februari 2011

Navelstumpen är borta!

Inatt när jag bytte blöja på Noel så trillade navelstumpen av...
Och på tal om natten så vaknade lilleman ungefär en gång varannan timme inatt... Gäsp!

Jag kan även konstatera att han har två vakenperioder/dygn: två timmar runt kl 20-22 och två timmar kl 06-08... Resten av tiden sover han ganska konstant!

Och mina bröst blir inte bättre - jag har så fruktansvärt ont!!! Usch, jag hade verkligen mer tålamod med brösten när jag ammade Alva - just nu vill jag bara lägga ner skiten och gå till affären och köpa modersmjölksersättning :-(
Men så jävla duktig som man ska vara jämt så får man väl försöka att stå ut ett tag till... Och JA, jag luftar och smörjer med olivolja och bröstmjölk och lägger honom rätt...
Blä, idag känner jag mig less och bitter - det beror nog på smärtan och sömnbristen :-(

1 kommentar:

Helen sa...

men gud i skruven va söt han är.. helt otroligt... du va har du för adress??
nu har jag bloggat lite idag.. hehe.. kram kram kram