torsdag 13 augusti 2009

Tränat på Friskis & svettis idag.


Efter jobbet åkte jag och Alva till Friskis & svettis och gympade lite - det var faktiskt kul och man blev lite trött och svettig. Känner ännu mer efter det här passet att jag är sugen på att köpa ett årskort där - det är ju faktiskt skönt att röra på sig :-)
Dessutom kan jag ju träna direkt efter jobbet och slipper anpassa mig efter M, och så har de en barnhörna där också, med tv och leksaker. Perfekt!
Frågan är ju bara om jag har karaktären att åka dit och träna några dagar i veckan, för det är ju så onödigt att köpa ett kort om det bara blir liggande i nattduksbordet typ...
Ja ja, jag ska fundera lite till, så får vi se om några veckor...

Det här har jag ätit idag:

Frukost: 2 polarkraft extrem med en skrattande kon light, 4 skivor skinka, tomat och saltgurka, 2 dl miniyoggi och en kopp kaffe (4,5p)
Mellanmål: ett äpple och en nektarin, kaffe
Lunch: pastahjul och 1 grillfilé i cremefraiche- och champinjonsås (7,5p)
Mellanmål: ett äpple och en banan (1,5p)
Kväll: 2 polarkraft extrem med Lätt och lagom, 2 skivor skinka, 1 kokt ägg och Cola zero (5,5p)

Inga kommentarer: