söndag 2 augusti 2009

Lindex online

Har precis handlat det här på Lindex online, och jag är supernöjd!
Den svarta tunikan har jag letat efter i 4 olika Lindex-butiker i Skövde och Jönköping utan att hitta rätt storlek, och så fanns den här på nätet mitt framför näsan på mig...
Jag köpte ju en exakt likadan på Lindex i vårt köpcentrum förra veckan och ville ha en till, men så fanns det inga L kvar och jag hatar när tröjor sitter åt och det fanns bara S och M kvar i butikerna, så jag beställde den här direkt...
Plus nya fina trosor till Alva!

1 kommentar:

Helen sa...

å den var snygg måste kika om den finns här på lindex.. dom trosorna har thea fått åsså.. så himla söta.. älskar mumin
å grattis till ytterligare ett härligt minus.. imorrn startar ju jag.. ihhh äntligen på rätt väg igen..
kram