torsdag 27 augusti 2009

Popcorn-sugen

Nu har jag precis ätit en skål med popcorn, och dagens points är förbrukade...
Känner att jag ska gå och lägga mig tidigt idag, för jag är så himla trött!
Klockan ringde 05.45 i morse, och jag ska upp lika tidigt imorgon.
Blä...

Så här har min dag sett ut idag (19p):

Frukost: 1 1/2 fralla med Lätta, skinka, tomat och paprika, en kopp kaffe (5,5p)
Mellanmål: en nektarin, ett äpple
Lunch: pastarör och quornfärssås (6,5p)
Middag: 1 kycklingfile med kokta grönsaker och minifraiche, Pepsi Max (4,5p)
Kvällsmys: popcorn och Pepsi Max (2,5p)

Nu ska jag gå upp och lägga mig i ett skumbad och läsa nya Amelia.
Niiiiiiice!

1 kommentar:

Helen sa...

Hej gumman
här vann jag den auktionen.. du kanske hittar en lika dom har många lika ute... kram

http://www.tradera.com/butik/VinylaHem