lördag 29 augusti 2009

Sista rapporteringen för kvällen...

Har precis kommit hem från jobbet, och var ju tvungen att kolla till bloggen innan jag går och lägger mig.
På jobbet var det helt hysteriskt mycket att göra idag - lönehelg och Matfestival!
Det positiva med det hela var ju att dagen gick VÄLDIGT snabbt i alla fall, för det fanns saker att göra hela tiden. Jag tog t ex på mig att frosta av och rengöra hela glassboxen - bara det tog mig nog nästan en timme (om inte mer).
Hur som helst, nu är det snart dags att sova och imorgon är det jobb som gäller igen; imorgon jobbar jag mellan kl 11-17.30. Segt att jobba en söndag, men det klirrar gött i kassan...

Så här har min dag sett ut idag (18,5p) = många smörgåsar:

Frukost: 2 Äntligen med Lätt och lagom, skinka, saltgurka och tomat, en kopp kaffe (6p)
Mellanmål: en fralla med Lätta, 2 skivor skinka, 1 nektarin, kaffe (3,5p)
Lunch: Grön Thai Curry, Cola zero (5p)
Kväll: en fralla med Lätta och skinka (4p)

Inga kommentarer: