onsdag 19 augusti 2009

Imorgon åker jag till Gotland!


Imorgon bär det av till Gotland och en 4-dagars Svenska Spel-konferens, och det ska bli så obeskrivligt kul att få komma iväg och bo på hotell och åka på utflykter och äta god mat och bada i hotellets pool och träffa en massa nytt (förhoppningsvis) roligt folk...
Tåget går imorgon eftermiddag, och jag är lite smånervös... speciellt inför flygresan...

Tidigare idag pratade jag med den ena av mina chefer och förklarade läget och berättade hur besviken jag blev när jag såg mina tider på det nya schemat, och nu har jag tillbaka mina dagtider igen :-)
Det lönar sig att bli arg och inte ge med sig!
Nej skämt åsido, det är ju aldrig kul att ha konflikter på jobbet, men samtidigt tycker jag att det är skönt att man kan vädra ut med sina chefer och inte behöver gå runt och vara förbannad utan att någon får veta varför.
Hon förstod vad jag menade och rättade till schemat, men problemet är ju inte löst än, för ska man gå runt och ha en klump i magen inför varenda gång man får ett nytt schema så är det ju inte bra.
Dessutom är det min andra chef som ansvarar för kvällstiderna de hade gett mig, och henne är jag inte klar med än...

Hursomhelst, nu måste jag laga mat och sen har jag typ 1000 saker som ska fixas inför morgondagen, men jag lovar att jag hör av mig lite senare och säger godnatt i alla fall.
Hej så länge.

1 kommentar:

Helen sa...

åh äntligen ska du få komma iväg.. va härligt.. ska ju bli fintväder imorrn å på fredag.. hoppas resten av helgen åsså förstås...
idag kom Thea hem med Pär från dagis med 39.4 graders feber.. hon kräktes av febern å har nu sovit sen halv 6.. fy för sjuka när dom små blir det...

men va bra gjort av dig att konfrontera.. heja heja.. å du ha de så underbart nu.. sköt om dig gumman..stor kram