onsdag 19 augusti 2009

Test...

Inför resan imorgon har jag fått låna en annan lånetelefon än den skiten jag har haft tills nu, så jag var ju tvungen att skicka ett test-inlägg...
Och det funkar!
Nu kan jag hålla er uppdaterade om min resa till Gotland, och det känns så himla bra!

Idag har jag ätit detta (19p):

Frukost: 1 fralla med Lätta, skinka, gurka och paprika, en kopp kaffe (3,5p)
Mellanmål: 1 äpple, 1 banan (1,5p)
Lunch: ris och wokgryta (5p)
Mellanmål: 2 nektariner, Cola zero
Middag: 1,5 dl fullkornsris och indisk gryta med böngroddar (5,5p)
Kväll: en tunnbrödrulle med Lätt och lagom, 2 skivor skinka (3,5p)

Nu när jag åker iväg på "semester" kommer jag definitivt inte att vara stenhård på att räkna points, men jag tänker däremot tänka VÄLDIGT mycket på vad jag äter, för jag vill INTE falla ner i sockerträsket igen... Onödigt när det går så bra just nu...

Nu är klockan halv nio och jag ska väl försöka få Alva i säng snart. Tyvärr somnade hon i bilen på väg hem från dagis och fortsatte sova på soffan när vi kom hem, så hon är hur pigg som helst just nu...
Ja ja, imorgon ska hon inte vara på dagis förrän klockan 13.00, så det är lugnt.
Nu vill hon dessutom ha min dator och kolla på Pingu, så jag avslutar här och så hörs vi en annan dag.

Ha ett bra veckoslut, alla mina bloggvänner!


Inga kommentarer: