söndag 16 augusti 2009

Svårt att lyckas med mikropopcorn...


Är det någon mer än jag som tycker att det är svårt att lyckas med såna här mikropopcorn? Alltså, jag bränner minst en påse i en sån här förpackning varje gång och det är så himla tråkigt, för de är ju inte billiga direkt.
Hur som helst, förut när jag kom hem från jobbet var jag så hungrig och sugen på popcorn att jag åt upp nästan en hel påse, trots att de var brända... Nu smakar det så illa i munnen att jag var tvungen att ta en nektarin för att mildra smaken... Stört!

Idag har jag ätit detta:

Frukost: en tunnbrödrulle med skinka och tomat, en polarkraft extrem med lätt och lagom och skinka, 1 dl miniyoggi och en kopp kaffe (5p)
Mellanmål: ett äpple, en nektarin
Lunch: pastagratäng med halloumi, gröna bönor (7p)
Mellanmål: en nektarin, ett äpple, en kopp kaffe
Kväll: 2 polarkraft extrem med lätt och lagom, skinka och tomat (3,5p)
Övrigt: 3/4 påse mikropopcorn, Cola zero, 2 nektariner (3,5p)

1 kommentar:

Lotta sa...

Nej, jag har faktistk inte misslyckats med dem någon gång - men är det inte så att du har för hög wattantal då - det är ju så på lite nyare micro:s. jag har nämligen en gammal gammal variant!
Lotta