söndag 9 augusti 2009

Ny dag - nya möjligheter :-)

Vad ska man hitta på idag då? Solen skiner ute men det verkar inte lika varmt som igår, så jag är lite skeptisk till om det går att bada. Annars hade det varit mysigt att åka till Ekudden i Mariestad och sen avslutat dagen med en god indisk middag på Kingfisher... Men nu vet jag som sagt inte vad som händer - något roligt måste man ju göra på sin lediga dag!
Faan, jag hatar att jag har så fruktansvärt dålig fantasi... Sen hade det ju underlättat om man hade varit tillsammans med någon som kan komma med lite egna initiativ någon gång och velat hitta på saker att göra ihop...

Ska hoppa in i duschen så länge och se om jag kommer på något roligt att göra.
Ha en underbar dag allihopa!

UPPDATERING:
Vi åkte iväg till Mösseberg en sväng så att Alva fick leka lite och titta på djuren. Sen köpte vi med lite fika också; de andra åt chokladbollar och finger-kex, och jag åt 2 äpplen och drack Cola light.
Nu har M:s bror och hans tjej precis åkt iväg till Skövde för att hämta M:s mamma, och sen ska vi grilla; det blir grillfiléer, potatisgratäng (den hoppar jag över...), halloumiost, fetaostsallad, majskolvar och minivitlöksbaguetter. Mums!

Inga kommentarer: