torsdag 13 augusti 2009

Kvinnlig intiution

Visst är det konstigt att man ibland kan känna på sig saker som sedan visar sig stämma!? Imorse när jag låg i sängen och filurade lite så kände jag på mig att jag var liiite smalare än igår, och när jag gick ner och ställde mig på vågen så visade det sig att det stämde. Jag hade gått ner 0,8kg sedan i förrgår...
Nu har jag gått ner sammanlagt -4,2kg på 3 veckor och 3 dagar!!!

Nu ska jag fixa iordning lite frukost, lämna Alva på dagis och sen bär det iväg till jobbet igen. Idag jobbar jag bara till kl 16.15 och efter det tar jag med mig Alva och sticker iväg till Friskis & svettis på ett familjepass. Spännande!
Återkommer med mer info ikväll. Ha en bra dag allihop!

2 kommentarer:

Helen sa...

fasen va härligt.. duktigt jobbat gumman.. stor kram

Cornelia sa...

Härligt tjejen. Grymt bra jobbat alltså.
Kram och pepp