fredag 28 augusti 2009

Ska kolla på film ikväll...


...om jag inte somnar i soffan!
Alltså, jag är så himla trött på kvällarna när jag har jobbat hela dagen och dessutom gått upp tidigt.
Hjärnan känns helt mosig och man orkar liksom inte engagera sig i någonting.
Jag lagade mat förut när jag kom hem från jobbet, och det är väl typ det jag har gjort idag.
Brorsan och Anders var här med en soffa, soffbord och en byrå förut, men vi har inte ens orkat bära in det än, utan det står ute på altanen. Men lugn - vi ska ta in det snart!

Idag var det jättemycket att göra på jobbet och det var stressigt men ändå roligt så länge jag var där, men så fort jag kommer hem kommer meningslösheten krypande...
Jag har så svårt att motivera mig till någonting, för jag tycker ingenting ger mig någonting längre... Det känns som att jag lika gärna kan gå upp och lägga mig så att det snart blir en ny dag!
Hmm, depression!?

Utanför fönstret blåser det typ storm och spöregnar...
Mysigt och lite läskigt...

Det här har jag ätit idag:

Frukost: 1 1/2 fralla med Lätta, rökt skinka, gurka, tomat och en kopp kaffe (5,5p)
Mellanmål: ett äpple, en nektarin, kaffe
Lunch: en kycklingfilé, kokta grönsaker, Cola zero (4,5p)
Kväll: 2 tortillas med isbergssallad, gurka, tomat, paprika, majs, minimajs, halloumiost och lite minifraiche (10p)

Inga kommentarer: