måndag 31 augusti 2009

Ris och korvstroganoff (6p)

Nu ikväll gjorde jag iordning råris, korvstroganoff och Edamame=sojabönor i skidor till middag. Jättegott!

Tidigare idag hade vi invägning inför Bantarklubben på jobbet, och tyvärr visade den vågen på nästan 2 kg mer än min våg hemma (69,4 kg), trots att jag vägde mig innan jag åkte hemifrån och fortfarande låg på 67.7 kg. Men på jobbet hade jag ju i och för sig kläderna på mig, plus att jag precis hade ätit lunch innan...
Det ska bli kul med tävlingen - vi är 9 personer anmälda, så potten är hittills uppe i 1800 kronor. Jag är ju helt 100% säker på att tävlingens enda karl vinner, men det ska bli kul med utmaningen i alla fall...

Och för övrigt är jag så trött att det känns som att jag har bomull i hjärnan, så jag ska hoppa in i duschen snart och sen blir det sängen.
Imorgon ringer mobilväckningen klockan 04.00... inventering!

Ps: det är så JÄVLA typiskt; förut var jag ute på H&M:s hemsida och tänkte beställa jackan, och då kom den inte in förrän vecka 40...
Varför ska det alltid vara så himla svårt att få något att klaffa hela tiden?

Dagens matrapport (18,5p):

Frukost: 2 Fröig med skrattande kon light, 4 skivor skinka och en kopp kaffe (4,5p)
Mellanmål: en nektarin, ett äpple
Lunch: Kyckling Masala, påskmust light (5p)
Mellanmål: 2 nektariner, kaffe
Mellanmål: 2 polarkraft extrem med räkost (3%) och skinka (3p)
Middag: 1,5 dl kokt råris, korvstroganoff, bönor, Cola Zero (6p)

TILL ANDERS:
Boken är skickad, och borde vara hos dig imorgon!

Inga kommentarer: