tisdag 25 augusti 2009

Keno-resan (komplettering)

Hittade några bilder av mig själv i Karins fotoalbum på Facebook, och kände att jag lika gärna kunde lägga upp dem här också. Som ni ser hade vi en väldigt trevlig weekend på Gotland!

Nu ska jag snart börja fixa iordning Alva för kvällen, för imorgon ska vi gå upp tidigt och efter att jag har hämtat henne på dagis ska vi tillbaka dit efter 1 1/2 timme för att fira dagisets 15-årsjubileum. Det blir en lång dag imorgon...

Så här har min dag sett ut idag (19,5p):

Frukost: 2 Äntligen med 1 skrattande kon light, tomat, en kopp kaffe (4,5p)
Mellanmål: ett äpple
Middag: spagetti och köttfärssås, en kopp kaffe (9p?)
Kväll: 1/2 finsk surdegsbrödkaka med Lätt och lagom och 2 skivor skinka, 1 dl mild lättyoghurt med vaniljsmak och 1 dl K-special (6p)

På tal om nåt helt annat så har jag lipat precis hela dagen idag.
Första gången det brast var imorse när M ringde från jobbet och undrade vad vi hade för fasta kostnader för huset (han vill bo kvar här).
Andra gången var hos kuratorn.
Och tredje gången var när S ringde från jobbet och vi började prata om mina arbetstider.

Det har allså varit en värdelös ledig dag idag, men som tur är så blir det en ny dag imorgon.
Godnatt!




2 kommentarer:

Helen sa...

Nu har jag äntligen läst igen allt du bloggat sen jag läste sist.. har varit helt off... du ser ut att ha haft det kanonbra på Gotland.. va härligt.. men sen läser jag om dig å M. å blir ledsen för din skull.. å om din dag idag.. lät inget vidare kul.. jag hoppas du vet att jag finns här för dig gumman.. om du vill prata hojta så finns jag på msn.. eller mail... eller telefon.. numret finns ju på hitta.se..
stooooora kramar till dig..

Milla sa...

Tänker på dig♥
Hoppas att allt löser sig till det bästa för er.

Kramar om