söndag 30 augusti 2009

Jacka från H&M


Åh, visst är den här jackan fin!?!
Hittade den på H&M:s hemsida, och jag vill verkligen ha den!
Kostar 599:-.
Står i valet och kvalet om jag ska beställa den direkt här och nu, eller om jag ska gå in och kolla om den finns inne i affären imorgon efter jobbet. Det känns ju bättre att prova den innan, men tänk om den tar slut?
Nej, jag ska ta det lugnt och inte göra något oövertänkt den här gången - jag väntar tills imorgon...

Nu däremot går ögonen i kors på mig, så jag ska släcka lampan tidigt och lägga mig och sova.
Imorgon jobbar jag kl 9-12 (inventering fastfood) och 12-16.15 i förbutiken.
På tisdag är den stora inventeringen och då börjar vi klockan 05.00!!!
Gäsp.

Hur som helst, sov så gott alla ni där ute!

1 kommentar:

Helen sa...

skitsnygg.. synd att den inte fanns när du skulle beställa... kram