lördag 15 augusti 2009

Älskade Dexter!


Har ni sett Dexter? Om ni har gjort det så vet ni vad jag menar, och om ni inte har sett det så har ni verkligen missat nåt...
Nu ikväll är M och Alva hos M:s mamma och jag är "home alone", och det är så ljuvligt skönt! Jag har verkligen ALDRIG någon egentid längre och jag bara njuter för tillfället...
Hinner inte skriva mer, för jag känner att jag måste utnyttja tiden maximalt. Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla några avsnitt av Dexter och äta nektarin och vaniljvisp.

Det här har jag ätit idag:

Frukost: 2 polarkraft extrem med lätt och lagom, 2 skivor skinka, saltgurka, tomat, 2 dl miniyoggi och en kopp kaffe (4,5p)
Mellanmål: ett äpple och en banan (1,5p)
Lunch: Kyckling Masala, Cola zero (5p)
Mellanmål: en nektarin och en kopp kaffe
Middag: ett tunnbröd med pulvermos och 1 stekt quornfilé, gröna bönor, 5 skivor inlagd gurka (6p)
Kväll: två nektariner och 4 msk vaniljvisp (2p)

3 kommentarer:

Milla sa...

Gud vad jag tycker du kämpar poå bra med maten :) Önskar att jag hade lika mycket motivation som du har just nu. Skickar du över lite???
Kram

Milla sa...

Åh skulle du vilja göra det för mig ;) Åh vad du är go!
Ja det skulle jag verkligen vilja göra om det som sagt är ok för dig....
Jag tänkte jags skulle försöka komma igång ordentligt nu i morgon,eller ta och smyga på det lite granna.För det blir ju en stor omställning när man har ätit som en liten blå i över 4 veckor ;)

Skickar dig min mailadress här :

camilla.tidqvist@hotmail.com

Helen sa...

duktigt jobbat med maten.. ja jag älskar Dexter..haha.. men vi har sett alla avsnintt å nya ska komma i sept.. i usa alltså... kram