måndag 20 augusti 2012

Viktväktarna

Nu har jag skaffat ett medlemskap på Viktväktarna online, så håll tummarna för att det här funkar för mig!
Eller ja, jag har ju gått ner i vikt med VV förut så jag vet att det fungerar; det är snarare motivationen jag är orolig över...

Jag har hur som helst fredagar som vägdag i det här projektet, så fram tills nu på fredag så kör jag lite "fritt fram" och läser samtidigt in mig på hur ProPointsen fungerar och hur man fyller i sin checklista ;-)

Jag vet i alla fall att jag får äta 26 PP/dag och att man har 49 PP/vecka som man får fördela hur man vill. Och att man samlar ihop till extra PP genom att motionera...

Det ska nog gå bra det här ;-)

1 kommentar:

Monkan sa...

Kommer att följa dig och din väg neråt. Funderar själv igen på VV då det är det ända som jag vet funkar för mig. Blev jättedålig med LCHF så jag provade DuKan dieten som är typ LCHF men inte så mycket fett. Funkade bra men som du säger så saknar jag att inte få äta allt. Där är VV det absolut bästa för där får du äta allt inget att förbjudet. Visst man kan inte allt hela tiden men man kan unna sig när man får jättesug.
Tror det kommer att gå jättebra.
Massor utav pepptalk till dig.

Kram Monica
(höstutmaningen)