torsdag 30 augusti 2012

Inspiration

Jag älskar verkligen såna här före- och efterbilder; det är ju helt fantastiskt inspirerande att se hur man kan förändra sin kropp och sitt utseende! Jag menar, om de kan så kan man ju själv också...

Jag skulle jättegärna vilja ha en bild av hur jag skulle kunna se ut, och sedan jobba emot den... En del har ju t ex en bred benstomme och kan inte bli hur smala som helst oavsett hur mycket de tränar och hur lite de äter, och jag skulle så gärna vilja ha en bild av hur jag skulle kunna se ut om jag gick ner exempelvis tjugo kilo!
Den bilden som jag har som målbild i mitt huvud just nu kanske är helt ouppnåelig... Undrar om man kan fixa det någonstans!?! Alltså, i dagens samhälle så borde det ju finnas något dataprogram som kan få fram en sån bild... Vad tror ni?

Nu är det sovdags för min del - klockan ringer kl 05.45 imorgon, och jag har dessutom huvudvärk ikväll :-(

Inga kommentarer: