måndag 27 augusti 2012

Kvällsmat

Två ostrullar med skinkost i, två bitar halloumiost och tre skivor Lönnebergakorv på gurkskivor...

Jag har skött mig bra matmässigt idag också, men däremot så har ju motionen uteblivit! Jag var lite inne på att gå halvmilen uppe på berget efter jobbet, men sen rann det ut i sanden... Förhoppningsvis så hinner jag att få till det imorgon!

Nu ska jag slänga mig i säng - imorgon bitti ska Alva göras lite extra fin inför skolfotograferingen och sen ska hon köras till skolan. Sen hämtar jag henne på eftermiddagen, plockar upp hennes kompis på vägen hem, fixar mellanmål till tjejerna och sen kommer nog brorsan hit en sväng. Sen ska Alvas kompis lämnas och Alva ska gå på kören. Sen ska M hämtas på tågstationen... Och sen får vi se om jag orkar masa mig upp till berget! (Eller om jag drar med mig Sabina eller Nim till gymmet för lite crosstraining eller nåt liknande)!?!
Det värsta är att M hade känningar i halsen förut, och nu när jag ligger här i sängen så känner jag att jag börjar att bli väldigt snorig :-(
Usch, vi har verkligen inte tid att bli sjuka och förkylda nu!!!

Inga kommentarer: