tisdag 14 augusti 2012

Nöjd med den här dagen

Jag känner mig riktigt nöjd med både matintaget och motionen idag, så jag hoppas att det visar sig på vågen imorgon ;-)

Till frukost så blev det en blåbärssmothie, fikat bestod av färska blåbär med mjölk, middagen var korvstroganoff med bacon, ett kokt ägg, två morötter och några stekta köttbullar, och efter att ha gått halvmilen på berget så åt jag två kokta, mosade ägg med en klick Bregott till kvällsmat!

Även om maten och motionen gick bra idag, så har humöret inte varit på topp :-(
Först så blev jag ju jätteledsen och saknade pappa något vansinnigt när vi kom fram till Mariestad, och på eftermiddagen övergick sorgen till ett fruktansvärt dåligt humör... Men det blir ju så ibland; imorgon är det en ny dag med nya möjligheter!

Imorgon så jobbar jag kl 10.30-16.00, och på kvällen så är det premiär för Proppen igen ;-)

Inga kommentarer: