lördag 25 augusti 2012

Kvällsmat

Ungefär 3 minuter efter att jag tog bilden på mig själv ute i motionsspåret så började det att SPÖREGNA... Fy, jag var helt dyngsur och iskall när jag väl kom fram :-(

Duschen efteråt var nog den skönaste jag någonsin har upplevt (om man bortser från duschen hemma efter typ fem dagar på Roskildefestivalen -94), och kvällsmaten var också ljuvligt god; två stekta ägg, tre skivor halloumiost och ett gäng körsbärstomater.
Till efterrätt/lördagsmys så blev det några pistagenötter och ett glas Pepsi Max...

Inatt så sover Alva över hos sin farmor (hon älskar att vara där!), och jag har precis gått ner och lagt mig nu. Något säger mig att Noel kommer att sova dåligt inatt, men jag hoppas att jag har fel...

Imorgon ska vi åka och kolla efter en ny micro; den vi har nu håller typ på att brinna upp varje gång vi startar den... Och sen behöver samtliga personer i familjen nya höstskor också!

Vi hörs imorgon! Sov gott, allihopa...

Inga kommentarer: