tisdag 21 augusti 2012

Jag är sååå velig...

Nu ikväll så har jag skickat ett mail till Viktväktarna och sagt upp min prenumeration (i välkomstmailet så stod det att man hade 14 dagars ångerrätt, så det tänker jag utnyttja)... Jag har insett att jag inte alls orkar räkna allt jag stoppar i mig under en dag, typ 1 tsk Bregott och 1,5 dl pasta, så jag struntar i det innan jag ens har börjat...

Och med handen på hjärtat så var det nog bara en undanflykt för att få börja äta godis för min del! Jag är ju en riktig liten sockertorsk...

Nää, jag fortsätter nog med LCHF ett tag till och ska dessutom försöka att få igång träningen också!
Förut skickade jag iväg en intresseanmälan till Livingroom här i stan; ett jättefräscht och fint gym som firar 3-årsjubileum och har ett erbjudande om att köpa ett årskort för 3000:- (ord pris 5087:-), så om det finns några såna kort kvar så slår jag till!

Det bästa är att de har barnpassning också:
mån och ons 9.00-11.00 och 16.30-19.00, fre 8.00-11.00 samt lör och sön 9.00-12.00...
Och en annan bra grej är att mina bästa kollegor Camilla och Sabina tränar där, och även min f d kollega Nim samt min moster Mia ;-)

Vi får väl se vad de svarar imorgon!?!

Nu MÅSTE jag sova!
Imorgon ska Alva lämnas på skolan kl 08.30, Noel på dagis kl 10.00 och själv så jobbar jag mellan kl 10.30-16.00. Sedan ska M hämtas på tågstationen kl 17.10, Alva springa Proppen kl 17.30 och sen ska jag ut och käka med Camilla och Hilda kl 19.00: grillbuffé på Husaren ;-)

Inga kommentarer: