tisdag 21 augusti 2012

Precis det här...

Det är ju precis det här jag menar! Inlägget kopierade jag hos Åse på www.56kilo.se och där skriver hon:

"Jag är inget fan av att hälla mjölk och grädde i kaffet då jag vet att det sinkar viktminskning för många".

Vad tråkigt det är att det är så lite som kan förstöra så mycket!!! Jag tycker att LCHF är så himla bra annars, men det är så svårt att veta vad man får och inte får äta... Och det känns ju helt bisarrt att blanda ner typ 2 msk smör i teet på morgonen för att få i sig mer fett!

Usch, jag vet inte vad jag ska göra... Förut när jag läste igenom mitt välkomstmail från Viktväktarna så stod det att man hade 14 dagars ångerrätt, och jag funderar redan på att avbryta medlemsskapet!?!

Alla som jag har pratat med och som har hängt med i mina gå-ner-i-vikt-försök de senaste typ 15 åren är ju övertygade om att jag KAN lyckas vilken diet jag än följer, men att jag tänker fel! Och jag håller med...

Därför så är jag lite inne på att låna/köpa böckerna "Helhetsmetoden" och "Hjärnkoll på vikten", och börja i den änden istället...

Återkommer strax!

1 kommentar:

Evvvelyn sa...

Du kan få låna helhetsmetoden av mig :)) /evelyn