fredag 31 augusti 2012

Hejdå, Johan!

Idag tackade vi av Johan som har varit anställd hos oss i 11 år... Det känns alltid konstigt när folk som man har jobbat ihop med länge slutar :-(
Men han har fått ett annat jobb och tycker säkert att det är jätteroligt att gå vidare i livet och skaffa sig nya utmaningar, så man kan ju bara önska honom lycka till!

I samband med detta så bjöd han på tårta - visst ser de goda ut!?! Vi har ju som sagt vårt eget bageri som gör riktigt goda tårtor och andra bakverk och kakor, MEN jag stod självklart emot dagens frestelser...

Jag fick förresten lite magknip förut; undrar om det berodde på glassen eller Finncrispen?

Nu går jag och lägger mig efter en lååååång och tuff dag - vi hörs imorgon!

1 kommentar:

Vicky sa...

Vad ståndaktig du är. Jag kunde inte motstå chokladkakorna i går på jobbet, men jag tog bara en liiiten bit.