onsdag 15 augusti 2012

Hyfsat bra dag

Idag har det inte blivit någon motion alls och det är ju inte så bra, men helt ärligt så kan jag inte ens gå 2,5 km med min jäkla blåsa under tån... Jag funderar allvarligt på att sticka hål på den nu ikväll, men av någon anledning så har jag inbillat mig att man inte ska sticka hål på blåsor - är det någon som har någon åsikt om det? Ska man eller ska man inte?


Matmässigt så känns det dock helt okej - inte jättebra men inte katastrof heller!
Till frukost åt jag ett LCHF-bröd med kokt ägg och majonäs, till lunch blev det Palak Paneer, efter jobbet åt jag en banan och när jag kom hem slank det ner några skedar jordnötssmör, efter Proppen åt jag en kokt korv (utan bröd, såklart) och kvällsmaten bestod av skinkschnitzel, bearnaisessås och fetaostsallad...

För tillfället sitter jag och slökollar lite på fotbollsmatchen mellan Sverige - Brasilien, men det är ju inte spännande direkt; Brasilien leder med 1-0...
Snart är det dags att gå och lägga sig - imorgon öppnar jag i Förbutiken, och klockan ringer således kl 05.50 och väcker mig :-(

2 kommentarer:

kamilla sa...

Jag kan rekommendera dej att köpa compeed plåster på apoteket mot blåsor under fötterna. De är toppen! jag hade två jättestora blåsor under båda mina fötter och dessa hjälpte de satt som en andra hud man kan duscha med de också sen när de trillar av byter man bara.

jimmy sa...

jag skar bort en stor blåsa under foten med kniv och det tog lång tid innan det läkte ihop ordentligt så kör med nål eller plåster!!