måndag 16 maj 2011

Varsågoda!

En VIDRIG före-bild... Våga inte komma och påstå att jag inte bjuder på mig själv i den här bloggen ;-)
Å ena sidan känns det hemskt att visa upp såna här bilder, men å andra sidan så är det ju så här jag ser ut! Visst kan jag lägga upp bara bilder tagna snett ovanifrån där man ser lite söt ut och får stora, vackra ögon, men det är liksom inte det som är meningen... Så här ser jag ut idag, men så här planerar jag INTE att se ut för resten av mitt liv!!!

Dagen började med en skål havregrynsgröt med lite jordgubbssylt och en skvätt mjölk (vi får se om Noels mage klarar av den skvätten...), men att jag åt gröt beror mest på att smöret var slut - jag är ju som bekant en smörgåsälskare...
Det känns riktigt bra (startvikten enligt min våg är fasansfulla 78,2 kg!) och jag är laddad upp till tänderna!!!

Nu kör vi...................

Inga kommentarer: