torsdag 26 maj 2011

(O)nyttig middag

Jag kan nog så här med facit i hand konstatera att jag åt för mycket mat idag, men det var sååå gott och jag var sååå hungrig!
När jag och Noel hade vilat så vaknade jag upp med ett ryck 20 minuter innan jag skulle hämta Alva på dagis, så jag fick rusa iväg utan att hinna äta någon lunch :-(
Så när vi kom hem vid 14.30-tiden hade jag inte ätit något mer än mina två knäckisar och bananen vid halv elva... Jag var utsvulten! Och sjukt sugen på pyttipanna som vi ALDRIG äter (Alva frågade t o m vad det var när jag frågade om hon ville ha det till middag)...

Hmmm, jag lovade M att han skulle få mat när han kom hem från jobbet idag, men jag är fortfarande supermätt! Ja ja, jag får väl slänga ihop lite tagliatelle och vegetarisk köttfärssås till honom i alla fall ;-)

Inga kommentarer: