lördag 21 maj 2011

Noel på restaurangbesök

Förut traskade jag och M en mil (!) uppe på berget - shit, vad jobbigt det var! Det värker i benhinnorna...
Promenaden tog ca 2 timmar, och jag brände 540 kalorier!

Efter ansträngningen unnade vi oss varsin sallad på Prima - jag åt en bestående av isbergssallad, tomat, gurka, majs, räkor, kyckling och ett kokt ägg. Och kebabsås. Och två bröd. Och vatten.
Observera: ingen läsk!

När vi hade ätit klart hämtade vi Alva hos hennes farmor, och sen åkte vi till Stenstorp och köpte glass. Observera: M och Alva köpte varsin TipTop, men JAG köpte ingen glass!

När vi kom hem så hade jag planerat att åka iväg till Sigges och köpa världens största smågodis-påse, MEN... i nästa inlägg får ni se vad jag åt istället!

Nu är klockan strax efter halv åtta och Noel har precis somnat; jag funderar också på att gå och lägga mig snart - jag är dödstrött!
Imorse vaknade Noel klockan sex och vägrade att somna om :-(

Förut kom brorsan förbi och gav mig ett vaniljdoftljus från Ikea som han hade köpt åt mig där igår - tack så jättemycket, Glenn!

Inga kommentarer: