tisdag 17 maj 2011

Lilla gubben

Tidigare ikväll somnade Noel i min famn, och han passade samtidigt på att peka fingret åt de elaka sprutorna... Min lilla gubbe - hoppas att han får sova inatt!
Natten till idag sov han jättebra; han somnade kl 20.30 och vaknade kl 01.50, 03.50, 06.00 och 07.30...

Anledningen till det här inlägget är egentligen att jag ville berätta om min motion idag. Det blev bara en promenad till och från dagis, men fram och tillbaka gick jag totalt 2,58 km på 32 minuter och brände 141 kalorier.

Till frukost åt jag en macka med avokado/keso samt fil och müsli, till lunch blev det pasta Carbonara (rester från igår), mellanmål: en banan, till middag åt jag spagetti och köttfärssås, mellanmål: två morötter, och till kvällsmat slank det ner en leverpastejsmörgås samt fil och müsli.
Nöjd!

Inga kommentarer: