fredag 13 maj 2011

Nycklarna är tillbaka...

...de låg gömda under Alvas elefant-spel på köksstolen!
Och inläggen från igår är tillbaka (även om två av dem kom tillbaka i fel ordning, och kommentarerna är borta)... Blogger får ändå godkänt - tråkigt om inläggen hade raderats helt och hållet!

Idag har vi inte gjort något speciellt...
Jag gjorde iordning makaroner och korvstroganoff till middag, och efter det slängde jag ihop en banankaka (som Alva tyckte var skitäcklig)... Efter maten traskade vi iväg till Ica Maxi och köpte hem lite fredagsgodis, och på vägen stannade vi till vid två lekplatser.
Vi kom hem samtidigt som M, och direkt då tog han med sig Alva till Sibylla och käkade, och därifrån gick de vidare till en lekpark - jag och Noel stannade hemma.

Nu ikväll har jag och M konstaterat att vi båda behöver gå ner i vikt (jag behöver jobba bort typ 15-20 kg, och M väger ca 12 kg mer än "normalt") - så på måndag börjar vi ett nyttigare liv med bättre mat och mer motion!!!

Ps: förut bajsade Noel världens största bajs - han hade inte bajsat sedan i söndags, så ni kan ju tänka er mängden och doften... Bläää!!!

På återseende imorgon...

Inga kommentarer: