söndag 15 maj 2011

Min gumma ;-)

Bjuder på ytterligare en bild från stadsbondgården vi var på idag - har nu inte varit där så kan jag som sagt varmt rekommendera ett besök (OM det är fint väder)... Idag hann vi med att vara där i ca 1 timma och sen kom ösregnet, så då åkte vi därifrån :-(
Eftersom ALLA i familjen älskar att åka bil så åkte vi runt i nästan 2 timmar (Alva och Noel sov typ hela tiden), och det var jättemysigt!
Vi åkte igenom Hjo, Stenstorp, Broddetorp, Värsås m m... Och ju mer jag ser av "byarna" utanför Skövde, desto mindre kan jag tänka mig att flytta dit!
Ta Värsås som exempel - vilka ruckel till hus och vilket sjabbigt ställe... Usch! Där vill jag verkligen inte att mina barn ska växa upp... Då bor jag hellre kvar här i lägenheten!
I veckan som kommer ska brorsan däremot iväg på några husvisningar - hoppas att de hittar något fint som de gillar!

Nu ska jag sova!
Har precis bevittnat Maddes utröstning ur Big Brother-huset och Sveriges förlust mot Finland i hockey-vm (1-6)...

Imorgon börjar mitt nya nyttiga liv - håll tummarna för att jag klarar det den här gången! Men som brorsan konstaterade häromdagen - jag är en riktig jävla sockertorsk (precis som mamma)!!!

Inga kommentarer: