fredag 13 maj 2011

Förmiddags-vila

Noel har sovit i 3 timmar nu, och jag gjorde honom sällskap i 2 1/2 timme av dem... Skönt!
Jag har precis vaknat och sminkat mig...
Noel har sovit bra inatt - han somnade kl 20.00 och vaknade kl 02.10, 03.50, 04.50 och kl 06.20. Första sovpasset börjar ju att bli superlångt (6 timmar!), men han vaknar kanske lite väl tätt på morgonkvisten... Men jag är nöjd ändå!
(I morse blev jag dessutom väckt av M kl 06.00 som undrade om jag hade sett hans nycklar - de är spårlöst försvunna... Jag undrar om han kan ha tappat dom här ute på gården, för han hade dom ju när han låste bilen igår kväll)...

Alva har kollat på barnprogram under tiden som jag och Noel har sovit nu på förmiddagen, och snart är det dags för lunch!
Det är gött att vara mammaledig ;-)

Inga kommentarer: