onsdag 25 maj 2011

Skit-blåsor

Ursäkta en äcklig fotbild, men jag måste ju visa er min mastodont-blåsa som jag har fått på/under min tå - den gör så jävla ont!!! Jag får ALLTID blåsor under mina tår när jag går en längre sträcka, och det är så fruktansvärt irriterande!
Vad beror det på?

Nu ikväll hämtade jag ju upp Sabina efter jobbet och så åkte vi ner till Camilla en sväng, och medan de powerwalkade så cyklade jag (p g a blåsan) - 6,23 km på 57 minuter!
Jag startade igång min Runkeeper medan de använder MiCoach (av Adidas), och deras app var mycket bättre!!!
Min genade och räknade av en hel kilometer på kartan, så imorgon tänker jag gå ut på MiCoach:s hemsida och registrera mig där istället.
Enligt Runkeeper brände jag 271 kalorier på den här rundan, men jag vet inte om man kan lita på det!??

Efter promenaden/cykelturen gick vi in och drack te och käkade smörgås - jag åt 1 rund vetekaka med skinka och drack citron-te.
Mysigt!

Matmässigt idag har det gått hyfsat bra - jag åt två mjuka mackor med ost och kaviar till frukost, en banan och två knäckemackor med räkost till "lunch", ris, schnitzel och grönpepparsås till middag, två knäckemackor med kaviar till mellanmål och en macka med skinka till kvällsmat.
Inget godis, inga kakor!

Nu svider det i ögonen av trötthet, så tack för idag...

Inga kommentarer: