fredag 20 maj 2011

Huvudvärk

Imorse vaknade jag med huvudvärk, och trots att jag tog 2 Alvedon för mer än två timmar sedan så är den fortfarande kvar... Jag hatar verkligen att ha ont i huvudet - speciellt när man inte vet vad det beror på! Är man bakis eller har moffat i sig en chokladkaka innan man går och lägger sig så finns det ju en anledning, men jag har skött mig på alla plan och druckit vatten m m...

Matmässigt gick det hyfsat igår - jag åt en liten portion havregrynsgröt tillsammans med Alva innan dagis, sen unnade jag mig ju min lyxfrukost på stan, till mellanmål åt jag en banan och till lunch blev det spagetti och korvstroganoff. Mellanmål nummer två blev ett äpple, och när vi kom hem från dagis åt jag två knäckemackor med skinka. Och jag avslutade dagen med två grillade ost- och baconkorvar med bröd på Förskolans dag.
Inget godis! Inga kakor!

Igår gick jag dessutom fram och tillbaka till dagis tre (!) gånger, och varje sträcka är 1,2 km*6 = 7,2 km sammanlagt! Plus promenaden till stan...

Idag blir det en lugn dag!
Jag har tvättid HELA dagen, och inget annat är inplanerat... Förutom att jag och M är halvt barnlediga ikväll - Alva ska sova över hos sin farmor ;-)

Inga kommentarer: