tisdag 31 maj 2011

Missuppfattning

Förut köpte jag en knallrosa bitring till Noel, men han verkar ha missuppfattat hela grejen - han håller i bitringen och tuggar på handen ;-)

Inatt vaknade jag med huvudvärk (antagligen för att jag gick och la mig skitförbannad på M), och tog två Alvedon vid 2-tiden. När jag gick upp var huvudvärken kvar, men den var uthärdlig, så när jag hade lämnat Alva på dagis bestämde jag mig för att ta en långpromenad!
Jag gick till Ö&B och vände, och stannade till vid Babyproffsen och köpte en blå snuttefilt med Mumintrollen samt två bitringar till Noel. Sen gick jag till H&M och köpte ett par mörkblå shorts samt ett vitt linne till Noel, och efter det stannade jag till på Maxi och köpte två napphållare.
Huvudet sprängde, så jag gick hem och tog två Alvedon till... Fick världens frossa och mådde illa :-(

Nu är jag utanför Alvas dagis, och huvudvärken är fortfarande kvar! Och det blir ju inte bättre av att det är typ hundra grader varmt ute - svetten rinner...
Jag är INGEN sommarmänniska - jag föredrar hösten och våren!

Hursomhelst så blev det riktigt bra motion med min promenad - jag gick totalt 7,6 km och brände 425 kalorier!!!

Inga kommentarer: