tisdag 31 maj 2011

Slöjddetaljer i Skara

Förut när vi var ute och åkte bil så hamnade vi helt plötsligt i Skara, och då var det ju givet att det blev ett besök på Slöjddetaljer där - åh, vad jag ÄLSKAR den butiken! Jag skulle kunna gå runt där i flera timmar och spendera hur många hundralappar som helst ;-)
Jag köpte ett 6-pack naturpapper i olika färger, tre ark med rub-ons, ett ark med upphöjda, blå, glittriga bokstäver, en förpackning med olika färgade papper samt en förpackning med 10 rosa kort/kuvert.
Och en sax för vänsterhänta till Alva.

När jag hade betalat allt i kassan (196:-), så frågade jag M lite snällt och gulligt om han ville ge mig en liten present för att jag är en så bra och fin människa (!), och det ville han - jag fick ett "kom igång"-paket med stämplar!
Åh, jag är sååå nöjd med mina inköp och min fina present - TACK, SNÄLLA M!!!

Det känns som att jag har varit ute på villovägar och tappat bort mig själv någonstans på vägen under de senaste åren, men att jag sakta men säkert börjar att hitta hem igen!
Jag vill ha tillbaka mitt "riktiga" jag...
Och med motionerandet samt längtan efter att börja pyssla igen, så känns det som att jag är på god väg - skönt!

Usch, idag har jag haft huvudvärk hela dagen och svettats som en liten gris. Och bränt mig i solen. Det har alltså INTE varit en av livets bättre dagar :-(
Dessutom så åt jag ju en glass förut samt poppade lite popcorn här nu ikväll, så den här dagen vill jag helst förpassa till historien...
Så därför går jag och lägger mig nu - godnatt!

Inga kommentarer: