lördag 16 juni 2012

"Skola"

Igår köpte jag en Lär dig att räkna-bok till Alva och idag är studierna i full gång!

Imorse vaknade Noel kl 05.50 och var hur pigg som helst... Jag vägrade dock som vanligt att gå upp så tidigt, så efter ungefär en timma somnade vi om ;-)
I och för sig så blev sömnen efteråt väldigt hackig, men vi gick inte upp förrän kl 08.20...
Tack och lov för M så fick jag gå ner och lägga mig en stund igen, så jag stendäckade och sov som en klubbad säl i 2 timmar - härligt!

Nu har jag precis ätit två LCHF-bröd med kaviar och ost, och ska alldeles strax hoppa in i duschen. Efter det så är det dags att åka iväg på kalas - igår fyllde snälla farbror Torsten år och imorgon fyller finaste lillebror Glenn år, så idag är det grillkalas som står på schemat ;-)

Inga kommentarer: