söndag 24 juni 2012

På väg till Ikea

Just nu så sitter vi i bilen på väg till Jönköping, och precis när vi lämnade Skövde så började det att spöregna...

Och jag höll på att få världens chock förut - vi stannade till vid OKQ8 för att tanka och jag skulle bara gå in och köpa lite glass och en 33 cl Coca Cola-burk till M; vet ni vad den kostade?
14 kronor!!!!!!!!!!!!!

Eftersom jag fortfarande är kvar i kolhydraternas våld så testade jag en Magnum Infinity Chocolate & Caramel förut; den var väl sådär... God, men inget speciellt.

Usch, idag känner jag att det är livsfarligt för min del att åka till Ikea - jag är hur shoppingsugen som helst ;-)
Vi får väl se om det finns några pengar kvar på kontot när vi kommer hem sen...
Det jag vet med mig redan nu att vi ska köpa är en Trofast förvaringshylla till Alva samt en skrivbordsstol, skrivbordslampa, skrivbordsunderlägg, vägghylla och blommor.
Till oss själva ska vi köpa bestick och kanske en förvaringshylla till Noels leksaker i vardagsrummet.
Och sen har jag fått beställningar från tre olika personer också - bilen lär vara fullproppad när vi åker hem!

Inga kommentarer: