torsdag 28 juni 2012

Sjukanmälan

Usch, jag känner mig inte alls pigg och fräsch nu ikväll; jag ringde faktiskt till jobbet och sjukanmälde mig förut!
Jag har ju haft huvudvärk i två dagar och jag känner mig svag i kroppen, mår illa och är lite yr...

Jag hoppas att det är något som ger med sig snart, men jag är hemma och vilar upp mig imorgon i alla fall. M får lämna ungarna på dagis som vanligt, och jag ska spendera hela dagen i soffan...
Förhoppningsvis är det något övergående så att jag kan jobba på lördag, för det svider i plånboken av att vara sjuk en stängningslördag (8,5 timmar) med OB 100%...

Förut somnade jag med huvudet i M:s knä medan jag tittade på fotbollen, så egentligen borde man väl gå ner och lägga sig...men jag ska försöka att hålla mig vaken under andra halvlek...

Håll tummarna för att jag mår bättre imorgon!

Inga kommentarer: