söndag 10 juni 2012

Frågefeud

Nu har jag uppdaterat min iPhone (bättre sent än aldrig) och fullständigt snöat in på appen Frågefued... Jag är fullständigt värdelös, men om ni vill möta mig i en match så heter jag Aseing.

Nu ikväll har vi kollat på fotboll (som vanligt) och jag fick in en match och missade en match på EM-tipset... Jag var helt säker på att Spanien skulle vinna över Italien men den matchen slutade ju 1-1 (X), men däremot så fick jag in min 2:a i matchen mellan Irland-Kroatien...
Imorgon har jag tippat 1 2 på båda matcherna, så håll tummarna för att inga av lagen spelar oavgjort!

Nu är det dags att sussa igen; imorgon väntar jobb mellan kl 08.00-16.15...
Och imorgon går tankarna till S som ska ut på ett speciellt uppdrag - lycka till - och till Dinha som fyller år - grattis!!!

Idag har jag hållit mig till LCHF med undantag för några nachochips (max 10 stycken) och ett provbett på brorsans hemmagjorda pizza. Jag är nöjd med dagen överlag, men kunde nog ha ätit några tryfflar mindre än vad jag gjorde ;-)

Inga kommentarer: