måndag 25 juni 2012

En kopp te till frukost

Usch, idag mår jag så illa att jag inte får i mig någon frukost... Jag misstänker att det är min ägglossning som spökar; efter att jag fick Noel och mensen satte igång igen så har jag börjat få så himla ont i magen och må illa varje gång jag är som mest fertil ;-)
Men nog om detta - det får hur som helst bli en kopp te nu på morgonkvisten, och sen så har jag kokat några ägg som jag kan äta om/när jag blir hungrig lite senare...

Inatt sov Noel ganska exakt 12 timmar med undantag för en flaska välling vid 03.30-tiden, och den sömnen var nog väldigt välbehövlig efter igår!

Idag jobbar jag kl 12-17.15, så det blir en promenad i spöregn till jobb och dagis idag (M tog ju bilen imorse eftersom han hämtar ungarna ikväll)...
Blää, jag hatar verkligen regn!

Inga kommentarer: